روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

گذر زمان- 2

1391/6/19 1:32
نویسنده : مامان الهه
824 بازدید
اشتراک گذاری

روشا گلی وقتی تو شکم مامان الهه بود.

8 هفتگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

7 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

8 ماهگی:

 

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

روشا خانم بعد از زمینی شدن

دقایقی پس از تولد در بیمارستان آتیه

در 1 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 2 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 3 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 4 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 5 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 6 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 7 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 8 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 9 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 10 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

در 11 ماهگی:

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

ثمره ی زندگیمون در یک سالگی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

باران قلنبه
19 شهریور 91 2:58
الهه جون سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست
یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما
عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا





رای دادم مامانی
مونا مامان امیرسام
19 شهریور 91 4:20
ای جااانم عکسهاشو نیییگا


مونا مامان امیرسام
19 شهریور 91 4:21
موش بخوره تورو که از 7 ماهگی معلومه چه شیطون بلایی شدی


مونا جون تازه تو عکسا مظلوم افتاده
مامان ساینا
19 شهریور 91 12:03
خاله به قربونت . چقدر عوض شدی. لپاتو برم. به دنیا اومدی لپو بودی ماشاله. می بوسمت عزیز دلم.


خدا نکنه نرگس جون.
بله با این که زود به دنیا اومد ماشالا وزنش خوب بود.
مامان گیسوجون
19 شهریور 91 12:50
الهیییییییییییی من فدات بشممممممم عزیزم ای جان چه عکس های خوشملیییییییییی الهی همیشه بخندی عزیز قلبم


مرسی عزیزم شما خوشگل میبینی.
مهسا
19 شهریور 91 19:22
ای جانم قربونت برم من عسلم بوسسسسسسسسسس


خدا نکنه
مامان گیسوجون
19 شهریور 91 19:45
لطف کردی عشقم ممنون


خواهش می کنم وظیفه بود
خاله مرجان
20 شهریور 91 18:23
وااااااااااااااااااااااااااای چقدر تغییر!!!!!اصلا باورم نمیشه مخصوصا ماه های اول دخملی .عکس اولشو خیلی خوشم اومد...دلم بچه خواست ...ببین خاله جون مامانت آخر کار دستم میده از وقتی میام تو سایتت علاقه مند به بچه داری شدم.بوس که اینقد جیگری طلا


حالا مرجان جون خودت بچه می خوای چرا میندازی تقصیر من؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم پاشو بیا از نزدیک ببینش عاشق رفتارش میشی .ماشالا از بس با مزه است دلبری میکنه.
مامان محمد مانی
29 شهریور 91 16:12
وای چقدر پست................ چند وقته ما نیومدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نمیدونم.من تازه نرسیدم خیلی آپ کنم چون مهمن داشتم