روشا ساداتروشا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

✿✿روشا هدیه آسمانی✿✿

نمایشگاه بین المللی گل و گیاه

1391/6/25 2:29
نویسنده : مامان الهه
1,839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم.ببخشید خیلی دیر آپ می کنم.آخه عموی روشا جون با سمانه جون و بچه ها اومده بودن پیشمون . بیشتر با اونا بودم و خیلی نمیتونستم پای کامپیوتر باشم.

١٥ شهریور ماه اولین نمایشگاه گل و گیاه تو کرج برگزار شد که من و دخملی و مامان عزیزم رفتیم.خیلی خوب بود به ما که خیلی خوش گذشت.با دیدن اون همه سرسبزی و گلهای زیبا کلی انرژی گرفتیم .

روشا خانوم هم اونجا یه مقدار کالسکه سواری کرد و بعدش دیگه کل مسیر رو تاتی کرد  و یه کوچولو هم بقلش گرفتیم.موقع عکس گرفتن وقتی جایی می نشوندمش سریع سنگ ریزه ها رو تو دهنش میذاشت و رضایت نمیداد از دهنش دربیاره.وقتی میخواستیم سنگا رو بگیریم حتما باید یه چیزی جایگزین می کردیم وگرنه دل نمی کند.

اونجا یه سری عکس گرفتم که خالی از لطف نیست شما هم ببینید.

 

روشا گلی و سر در نمایشگاه :

اینم طراحی ( KIFEX (Karaj International Flower Exhibition با گل:

طراحی فرش تبریز با گل :

فضای گلخونه ای نمایشگاه:

اینم صحنه ای از سنگ خوردن دخمل طلا:

 نمایی از جایگزین کردن برگه زردآلو به جای سنگ:

روشای نازم در کنار ماشین های تزیین شده با گل:

جیگر مامان کنار آلاچیقی هم قد خودش :

خانومچه در کنار فواره :

 

عکس روشا گلی با آسیاب بادی و آبشار سنگی:

دختر خسته و متمرکز منننننننننننننننن!!!!!!

پایان بازدید و خواب یک فرشته :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامي نسيم( مامان ملودي )
25 شهریور 91 9:40
چه نمايشگاه قشنگي . البته خوشگل ترين گل روشا هستا اينو گفته باشم


آره جاتون خالی خیلی خوب بود.
نظر لطقته عزیزم
مامي نسيم( مامان ملودي )
25 شهریور 91 9:40
جاي مامان رهام خالي اون عاشق گل هاي طبيعي هست


خاله بهاره
25 شهریور 91 20:23
ای جونم
روشا جونم خودش گله. حالا بین این همه گل چی میشه


ممنونم لطف داری
مهسا
25 شهریور 91 21:04
سلام
قربون گل خوشگل خودم برم من که از همه گلها خوشگل تره روشای خاله دوست دارم یه عالمههههههههههه


چشمات خوشگل میبینه مهسا جون.
ما هم شما رو دوست داریم.
مامان گیسوجون
26 شهریور 91 13:16
همیشه به گردش عزیزم
ای جانم قربون اون عکس های خوشگلت
الهه جونم کاش می گفتی منم می اومدم تنها بودم نرفتم حوصله ام نگرفت اگه می دونستم با هم می رفتیم


مونا جون اتفاقا به یادت بودم واسه نمایشگاه گل ولی چون روشا جونم آخرای مریضیش بود ترسیدم یه وقت گیسوی نازم ازش بگیره خدای نکرده به خاطر همین به روی خودم نیوردم.
یه وقت ازم نرنجی.
مامان ساینا
26 شهریور 91 14:42
خاله به قربونت تو خودت یه دنیا گلی عزیزم.
چقدر عکسات قشنگه نازنینم.
پس حسابی خوش گذشته که خوب خوابیدی.
می بوسمت
خسته نباشی الهه جون. پس بگو نیستی مهمون داشتی.


گل وجودتونه خله نرگس عزیز.
بله مهمون دار بودم
مامان الهه
26 شهریور 91 19:37
به به قالب جدید مبارک چه خوش آب و رنگه
چه عکسهای قشنگی...
دخملمون مثل گلی در گلستان شده ...



ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینه.
زهرای نازم رو ببوس
اتنا مامان روشا
27 شهریور 91 1:20
گلی در میان گلها
ولی تا تو هستی هیچ گلی نمیتونه خود نمایی کنه.


گل وجودته آتنا جون.ممنونم
خاله نسیم
27 شهریور 91 11:10
وااااااااااااااااای چه جای باصفایی خوش به حالت روشا جون معلومه که حسابی کیف کردی


بله جای شما خالی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:02
دوستای گلم سلام
خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم
1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد
2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/
بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟
3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید



چشم حتما.
عسل و غزل
27 شهریور 91 20:28
خوش به حالت گل دخملی مامانی اکتیوت چه جاهایی میبرت
عزیزم عکسات خیلی خوشگل شده


مرسی خاله طیبه جون خوشگل میبینی
مامان محمدرهام جون
27 شهریور 91 22:49
خوشگل وخوشتیپ خاله مثل همیشه عکسهات عالی وبینظیر بود .

نمایشگاه شما از تهران هم قشنگتر بود وهم خلوت تر جای ما رو خالی میکردید.


خوشگل میبینی خاله سمانه
جاتون خالی خیلی خوب بود.من که خیلی خوشم اومد.
مهسا
28 شهریور 91 20:22
سلام
گل نازم چه جای زیبایی رفتی خوش به حال روشا گلیروشا گلی من از همه گل ها خوشگل تره
من یه دفعه دیگه کامنت گذاشتم ولی حتما ثبت نشده


سلام.بله خیلی خوشگل بود.
لطف داری.مهسا جون اون پیغامت رسیده ولی من خیلی سرم شلوغ بوده نتونستم تایید کنم.
ممنون که به یسادمون هستی.
مامان محمد مانی
29 شهریور 91 16:19
چه جای باحالی بود.......... من با عکسهاشم حال کردم....................میبینی چقدر قانعم.........فقط کسی قدرم را نمی دونه


آره خیلی خوب بود.جای شما خالی.
الهه مامان رادین
29 شهریور 91 22:47
خیلی خوشگله عکسا که با وجود روشا جون صد برابر خوشگل تر شده


مرسی الهه جون چشمات قشنگ میبینه
مامان محمد سپهر
2 مهر 91 13:31
چه عكس هاي قشنگي هميشه خوش و خرم باشين


قشنگ می بینی .ممنونم